۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۱۵۰۰۰
حجت الاسلام موسوی لارگانی:

عملکرد مجلس در بعد نظارتی قابل قبول نیست | نظارت بر دولت تقویت شود

عملکرد مجلس در بعد نظارتی قابل قبول نیست | نظارت بر دولت تقویت شود
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی عملکرد مجلس در بعد نظارتی را قابل قبول ندانست و خواستار افزایش نظارت مجلس شورای اسلامی بر عملکرد دولت شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه هفتم مردادماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در تذکری شفاهی گفت: متاسفانه مجلس شورای اسلامی در بُعد نظارتی خود ضعیف عمل کرده است.

وی ادامه داد: امروز قوه قضائیه با کار‌های خوب خود مردم را امیدوار کرده است. از هیأت رییسه پارلمان نیز انتظار داریم نظارت خود را بر عملکرد دولت بیشتر کند.

این عضو فراکسیون روحانیت با انتقاد از فشار‌ها بر نمایندگان، بیان داشت: هر زمان که نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند وظایف نظارتی خود را انجام دهند، با صحبت‌هایی همچون تضعیف دولت و یا ایجاد هزینه برای کشور مواجه می‌شوند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با انتقاد از برخی رفتار‌های هیأت رییسه پارلمان، بیان داشت: هنگامی که برای اجرای بعد نظارتی مجلس و طرح سؤال از وزرا اقدام می‌کنیم آن را دیر در دستور کار قرار می‌دهند و وزرا هم به بهانه‌های واهی در جلسات کمیسیون حاضر نشده و جوابگوی سؤالات نیستند. باید پذیرفت که پارلمان در بُعد نظارتی خوب عمل نکرده است. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
كُنتَ أَنْتَ الرَّقِيبَ عَلَيْهِمْ وَأَنْتَ عَلَى كُلِّ شَيٍْ شَهِيدٌ
0
0